Tilbehørs sektion
+2
nc8000
Aquila
6 deltagere
Side 1 af 1
Tilbehørs sektion
Vi kunne også have en tilbehørs sektion? Det kunne være sådan noget som kabler, puder, standere og hvad end der ikke er forstærkere eller 'bøffer.
Aquila- Antal indlæg : 60
Geografisk sted : Kolding
nc8000- Unbanned forever
- Antal indlæg : 74
Geografisk sted : Kalundborg
Sv: Tilbehørs sektion
Jeg så også gerne en opdeling af både hovedtelefoner og forstærkere i en stationær/full size sektion og en portable sektion. Lidt som de har delt det op på head-fi.org.
Burning777- headphonus supremus extraordinaire
- Antal indlæg : 34
Geografisk sted : Uldjylland
Helt generelt kunne man jo godt lade sig inspirere af head-fi.org. Vi er mange der er vant til den opbygning...
librarian- Antal indlæg : 35
Det lyder faktisk som en god idé Librarian.
Er det ikke lidt plat at have 64 afdelinger med 7 indlæg i hver ??
Jeg synes Head-fi er blevet totalt uoverskueligt, hvilket gør at jeg nærmest er holdt op med at besøge siden..
Så jeg er ikke helt enig i dette her.
Mere opdeling er ikke nødvendigvis et gode i min verden, man kan bare lave en ordentlig emne overskrift hvor man skriver den info som læseren har brug for, vi har i mange år klaret os med EEN kategori på det unævnelige sted..
MEN jeg vil bøje mig for flertallet, for det er ikke mit forum, men vores, jeg vil bare gerne lige vente lidt, for jeg har en masse andre ting jeg lige skal have prøvet af først...
Jeg synes Head-fi er blevet totalt uoverskueligt, hvilket gør at jeg nærmest er holdt op med at besøge siden..
Så jeg er ikke helt enig i dette her.
Mere opdeling er ikke nødvendigvis et gode i min verden, man kan bare lave en ordentlig emne overskrift hvor man skriver den info som læseren har brug for, vi har i mange år klaret os med EEN kategori på det unævnelige sted..
MEN jeg vil bøje mig for flertallet, for det er ikke mit forum, men vores, jeg vil bare gerne lige vente lidt, for jeg har en masse andre ting jeg lige skal have prøvet af først...
Måske man bare skulle lade behovet styre det, og lade en sektions overskuelighed, eller mangel på samme, være det der afgør om der er brug for yderligere opdeling.
Buyer no 1- Antal indlæg : 13
Det er også lidt den tanke jeg har på det, et forum med standere og puder vil måske få 2-3 indlæg per sekel og så er det mere støj end overskuelighed..
Buyer no 1 skrev:Måske man bare skulle lade behovet styre det, og lade en sektions overskuelighed, eller mangel på samme, være det der afgør om der er brug for yderligere opdeling.
Helt enig, mente også bare at man kunne skele lidt til/lade sig inspirere af hvordan de gør de på head-fi (ikke kopiere opbygningen). Man kan ikke lave en perfekt kategorisering, der er altid ulemper. Men en pragmatisk tilgang, hvor man lader behovet styre udviklingen, synes jeg også er det helt rigtige!
librarian- Antal indlæg : 35
Det kan der selvfølgelig være noget om.
Alt med måde, I guess..
Alt med måde, I guess..
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum