Bottlehead Crack
5 deltagere
Side 1 af 1
Bottlehead Crack
Er der nogen af jer, der har erfaringer med denne forstærker. Evt. sammen med Sennheiser?
Jeg har læst en del og er tæt på at bestille den.
Jeg har læst en del og er tæt på at bestille den.
helledie- Antal indlæg : 35
Geografisk sted : Løgten (Århus)
Sv: Bottlehead Crack
Jeg har ganske vist ikke noget personlig erfaring med Bottlehead Crack, men jeg var også på e tidspunkt på jagt, og der skrev Steve Guttenberg, AKA The Audiophiliac, hvis du ved hvem det er, at han ville hellere end gerne anbefale den sammen med HD 600, så jeg tror de er et godt match.
Aquila- Antal indlæg : 60
Geografisk sted : Kolding
Velkommen til, dejligt du kunne komme..
Hvad skal jeg sige andet end "put i kurv" og så skriv om den herinde..
Hvad skal jeg sige andet end "put i kurv" og så skriv om den herinde..
Både og. Det er hans navnebror
http://news.cnet.com/audiophiliac/
Kan endda se at han lige har lagt en anmeldelse af Crack op
http://news.cnet.com/audiophiliac/
Kan endda se at han lige har lagt en anmeldelse af Crack op
Claus-dk skrev:Steve Guttenberg er det ikke ham fra Politiskolen ??
Jo - og den pæne af dem
Aquila skrev:Jeg har ganske vist ikke noget personlig erfaring med Bottlehead Crack, men jeg var også på e tidspunkt på jagt, og der skrev Steve Guttenberg, AKA The Audiophiliac, hvis du ved hvem det er, at han ville hellere end gerne anbefale den sammen med HD 600, så jeg tror de er et godt match.
Jo jeg har godt fulgt med i hans anmeldelser - og jeg kan godt li' hans måde at anmelde på. Og dette har bestemt ikke gjort det nemmere at holde mig fra at trykke "put i kurv". Så det tror jeg da jeg vil gøre - og selvfølgeligt ville jeg skrive om den her. Hvis jeg kan finde ud af at samle den
Han siger jo godt nok også at det er nemt, så længe du er klar over hvilken ende af loddekolben der er varm, så det skulle være til at have med at gøre
helledie skrev:Aquila skrev:Jeg har ganske vist ikke noget personlig erfaring med Bottlehead Crack, men jeg var også på e tidspunkt på jagt, og der skrev Steve Guttenberg, AKA The Audiophiliac, hvis du ved hvem det er, at han ville hellere end gerne anbefale den sammen med HD 600, så jeg tror de er et godt match.
Jo jeg har godt fulgt med i hans anmeldelser - og jeg kan godt li' hans måde at anmelde på. Og dette har bestemt ikke gjort det nemmere at holde mig fra at trykke "put i kurv". Så det tror jeg da jeg vil gøre - og selvfølgeligt ville jeg skrive om den her. Hvis jeg kan finde ud af at samle den
man kan få fabrikken til at samle den så kommer til at koste 390 dollars + fragt(nogle der ved hvor meget det er ?)
den ser godt ud men jeg er bange for at den bliver for dyr til mig
hks777- Antal indlæg : 76
Geografisk sted : 20 km fra kolding
Det er bare loddekolben i hånden og ind i kampen Konstruktionen ser ret simpel ud (omend man skal passe godt på pøllerne når der vel angiveligt er tale om farlig spænding over komponenterne dog !)hks777 skrev:helledie skrev:Aquila skrev:Jeg har ganske vist ikke noget personlig erfaring med Bottlehead Crack, men jeg var også på e tidspunkt på jagt, og der skrev Steve Guttenberg, AKA The Audiophiliac, hvis du ved hvem det er, at han ville hellere end gerne anbefale den sammen med HD 600, så jeg tror de er et godt match.
man kan få fabrikken til at samle den så kommer til at koste 390 dollars + fragt(nogle der ved hvor meget det er ?)
den ser godt ud men jeg er bange for at den bliver for dyr til mig
Kolind- Antal indlæg : 3
Geografisk sted : Holbæk
Aquila skrev:Han siger jo godt nok også at det er nemt, så længe du er klar over hvilken ende af loddekolben der er varm, så det skulle være til at have med at gøre
Det finder man ret hurtigt ud af, jeg fik kun et par vabler eller tre inden jeg fandt ud af at vende den rigtigt..
400 $ er cirka 2400
Claus-dk skrev:Aquila skrev:Han siger jo godt nok også at det er nemt, så længe du er klar over hvilken ende af loddekolben der er varm, så det skulle være til at have med at gøre
Det finder man ret hurtigt ud af, jeg fik kun et par vabler eller tre inden jeg fandt ud af at vende den rigtigt..
400 $ er cirka 2400
tak
men det er lidt mange penge
hks777- Antal indlæg : 76
Geografisk sted : 20 km fra kolding
Claus-dk skrev:Aquila skrev:Han siger jo godt nok også at det er nemt, så længe du er klar over hvilken ende af loddekolben der er varm, så det skulle være til at have med at gøre
400 $ er cirka 2400
Er det så dét man kan kalde en "dummebøde"?
Hvad koster sådan en fyr egentlig ???
Jeg plejer at tage omkring en plov for at lodde sådan et print alt efter hvor svært det er at lave..
Jeg plejer at tage omkring en plov for at lodde sådan et print alt efter hvor svært det er at lave..
150 dollars. + 50 dollars hvis du vil have speedball opgraderingen.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum