hoved-fi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Udelukket fra hifi4all

+5
Mads57
Sandrenseren
Aquila
Claus-dk
nc8000
9 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Udelukket fra hifi4all

Indlæg af nc8000 Man Mar 28, 2011 11:25 am

For dem der er interesserede i at vide hvorfor jeg blev udelukket fra hifi4all er her en opsummering.

Det der skete var at jeg oprettede en ny tråd med titlen "Anmeldelse af HM-601 & RE-272" hvor jeg spurgte om nogen havde lyst til at få dette sæt og skrive en anmeldelse af det på dansk på hifi4all og på engelsk på head-fi. 5 minutter senere var tråden slettet og jeg fik en pm fra Mikkel om at den var slettet fordi der var tale om skjult reklame. Jeg skrev tilbage til Mikkel at jeg synes det var snerpet og snævertsynet og om det så også var skjult reklame at HiFiFreaks hostede meetet og at TapeConnection skrev om de Beyers de ville vise frem. Mikkel skrev tilbage at min tone ikke var befordrene for mit fremtidige virke på sitet og at han ville undersøge HiFiFreaks og TapeConnections handlinger. Jeg skrev tilbage at hans handlinger ikke var befordrene for folks fremtidige virke på sitet og sluttede med "Make my day, ban me" og det gjorde han så. I meet tråden skrev bl.a. Claus-dk og burning777 at med den opførsel ville de lægge hifi4all på is og fortsættet virket på head-fi og rockgrotto. Disse posts blev slettet, tråden låst ogMikkel postede at jeg var blevet udelukket for at skabe mig over hans sletning af min reklametråd. Siden har Mikkel så postet at hvis jeg vil henvende mig til ham og undskylde min opførsel vil han lukke op for mig igen.

Jeg har skrevet stort set ordret ovenstående (100% kan det ikke blive uden at jeg kan få adgang til mine beskeder på hifi4all men det var i hvert fald ikke på nogen måde værre eller noget slemt udeladt i forhold til det jeg her har skrevet) og det hverken fortryder jeg eller føler grund til at undskylde lige så lidt som jeg mener at Mikkel egentlig har noget at undskylde da det jo er hans site og han dermed kan gøre hvad han vil på det. Så det er op til Mikkel at vælge at åbne for mig igen og så skal jeg da nok sige tak for det. Ellers må vi fremover mødes her, på head-fi og på rockgrotto

nc8000
nc8000
Unbanned forever

Antal indlæg : 74
Join date : 28/03/11
Age : 61
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Claus-dk Man Mar 28, 2011 11:30 am

Her kan vi skrive hvad der passer os...

Claus-dk
Admin

Antal indlæg : 86
Join date : 27/03/11

https://hoved-fi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Claus-dk Man Mar 28, 2011 11:36 am

Så er der oprette en forumdel til fotos og træf Laughing Laughing

Claus-dk
Admin

Antal indlæg : 86
Join date : 27/03/11

https://hoved-fi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Aquila Man Mar 28, 2011 11:48 am

Jeg kender situationen alt for godt fra andre forums.

Jeg var tidligere på et spil-forum hvor ejeren bannede alt og alle der tænkte på andre sider. Lad mig sige, det er ikke en god måde at drive forretning på.

Jeg forstår dog overhovedet ikke at han ser Head-Fi.org som en side han konkurrerer imod - Head-Fi er meget større og omhandler kun hovedtelefoner. Men nå, det er vel hans valg.

Jeg har det skam fint her, på Grotto'en og på Head-fi Very Happy
Aquila
Aquila

Antal indlæg : 60
Join date : 28/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Sandrenseren Man Mar 28, 2011 12:05 pm

Strandvaskeren her, jeg vasker ikke længere strande, nu renser jeg sand.. Very Happy

Det er trist læsning på mere end en måde, det lyder som om tingene kunne være taklet smartere af begge parter, men det blev det ikke og sådan er det så..

Fint initiativ med et nyt forum, lad os håbe det ikke ender ligesom nerds og de andre døgnfluer hvor det kun er den samme håndfuld mennesker der skriver til hinanden en gang om ugen og hvor ingen nye drister sig forbi. Jeg tror desværre at headfi i Danmark er småt nok til at det ikke er noget folk finder af sig selv, jeg fandt kun headfi fordi det i forvejen var på et site hvor jeg snakkede om hifi. Jeg tror meget mere på succes hvis vi fx. kunne lokke et site som recordere.dk til at oprette en headfi sektion, der er allerede masser af liv, folk besøger sitet og et nyt underforum vil garanteret lokke nogle af dem med hjemmebiografer og mediecentre indenfor til et kig også. De har i forvejen sektioner til kameraer, smartphones og den slags specialinteresser, så de er muligvis også med på lyttebøffer, hvem ved?

Beklager pessimismen her på åbningsdagen, men jeg tror det bliver rigtigt svært at lokke andre end "den hårde headfi kerne" over på et forum udelukkende om lyttebøffer.

Sandrenseren

Antal indlæg : 4
Join date : 28/03/11

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af nc8000 Man Mar 28, 2011 2:30 pm

Kan se at flere af Otto's posts om hvad han ville medbringe til meetet også er blevet slette i tråden på hifi4all
nc8000
nc8000
Unbanned forever

Antal indlæg : 74
Join date : 28/03/11
Age : 61
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Aquila Man Mar 28, 2011 2:46 pm

Det var dog det rene hykleri. Hvad skulle der dog være galt ved det?
Aquila
Aquila

Antal indlæg : 60
Join date : 28/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af nc8000 Man Mar 28, 2011 2:48 pm

Det er jo nok fordi han er forhandler af hovedtelefonerne
nc8000
nc8000
Unbanned forever

Antal indlæg : 74
Join date : 28/03/11
Age : 61
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Aquila Man Mar 28, 2011 2:49 pm

Jeg kan stadig ikke se problemet, men nå.
Det må Mikkel jo selv om - jeg vender i hvert fald ikke tilbage til den side medmindre der er en god grund til det.
Aquila
Aquila

Antal indlæg : 60
Join date : 28/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Mads57 Man Mar 28, 2011 4:29 pm

Manden er bindegal, nu har han også rettet flere indlæg.
Så der må kun skrives hvad der passer ham. Evil or Very Mad
Mads57
Mads57

Antal indlæg : 30
Join date : 28/03/11
Age : 39
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Aquila Man Mar 28, 2011 4:36 pm

Et eller andet sted må han jo drive stedet som han vil. At vi så er dybt uenige med hans måde at gøre det på er så noget helt andet. Vi må bare håbe at folk har samme holdning som os.

Vi skal lige huske at det her er en informerende tråd, ikke en, "Svin Mikkel fra Hifi4all til"-tråd.



Aquila
Aquila

Antal indlæg : 60
Join date : 28/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af nc8000 Man Mar 28, 2011 4:49 pm

Ja kan se at Henrik's og beam's inlæg er blevet redigerede. Men Aquila har naturligvis ret i at da Mikkel ejer sitet kan han jo gøre som han vil lige som brugerne så kan vælge ikke at bruge sitet under de betingelser
nc8000
nc8000
Unbanned forever

Antal indlæg : 74
Join date : 28/03/11
Age : 61
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Aquila Man Mar 28, 2011 10:03 pm

Ville lige hurtigt tilføje at tråden nu også er lukket, og flere beskeder er slettet. Men nå, hvis det er sådan han vil køre det Smile
Aquila
Aquila

Antal indlæg : 60
Join date : 28/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Mads57 Man Mar 28, 2011 10:08 pm

Har i set at han skriver
"Tråden lukkes!

- da ingen alligevel gider debattere Head-fi meet..."


Måske er det fordi han går og smide dem ud, som gider debatterer head-fi meet!
Embarassed
Mads57
Mads57

Antal indlæg : 30
Join date : 28/03/11
Age : 39
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af nc8000 Man Mar 28, 2011 10:24 pm

Nok tænkeligt. Jeg går ud fra at dem der endnu ikke er smidt ud inviterer relevante medlemmer til at komme herover.
nc8000
nc8000
Unbanned forever

Antal indlæg : 74
Join date : 28/03/11
Age : 61
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Henrik_sdk Man Mar 28, 2011 10:27 pm

Jeg syntes det er fint med at der nogen som gider bruge deres fritid på at tage deres produkter med til meets, det er jo ikke det helt vilde udvalg man kan støde på i butikkerne, og jeg syntes det er luksus at prøve tingene før man køber til de priser...
What a Face
Henrik_sdk
Henrik_sdk
Admin

Antal indlæg : 21
Join date : 28/03/11
Age : 55
Geografisk sted : Ringsted

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Aquila Man Mar 28, 2011 10:36 pm

nc8000 skrev:Nok tænkeligt. Jeg går ud fra at dem der endnu ikke er smidt ud inviterer relevante medlemmer til at komme herover.

"Come to the dark side. We have cookies."

Jeg kunne slet ikke lade være med at tænke på det citat Very Happy

Henrik: Nej helt sikkert. Jeg synes at det er utroligt flot af både Otto og HiFiFreaks at stille hhv. lokaler og grej til rådighed, bare fordi vi ikke gider at køre landet tyndt for at prøve noget nyt - stor ros til dem.
Aquila
Aquila

Antal indlæg : 60
Join date : 28/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Mads57 Man Mar 28, 2011 10:37 pm

Henrik_sdk skrev:Jeg syntes det er fint med at der nogen som gider bruge deres fritid på at tage deres produkter med til meets, det er jo ikke det helt vilde udvalg man kan støde på i butikkerne, og jeg syntes det er luksus at prøve tingene før man køber til de priser...
What a Face

Helt enig.
Rart at kunne få lyttet til lidt af værd inden køb.
Danmark er i forvejen et head-fi uland.
Så jeg synes det er fedt når nogen tager initiativ.
Selv har jeg købt ca. 90% af min head gear, uden jeg har lyttet til det.
Pga. den svære tilgængelighed.
Mads57
Mads57

Antal indlæg : 30
Join date : 28/03/11
Age : 39
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Aquila Man Mar 28, 2011 10:40 pm

Mads57 skrev:
Henrik_sdk skrev:Jeg syntes det er fint med at der nogen som gider bruge deres fritid på at tage deres produkter med til meets, det er jo ikke det helt vilde udvalg man kan støde på i butikkerne, og jeg syntes det er luksus at prøve tingene før man køber til de priser...
What a Face

Helt enig.
Rart at kunne få lyttet til lidt af værd inden køb.
Danmark er i forvejen et head-fi uland.
Så jeg synes det er fedt når nogen tager initiativ.
Selv har jeg købt ca. 90% af min head gear, uden jeg har lyttet til det.
Pga. den svære tilgængelighed.

Helt sikkert. Den HiFiMAN HE-4 var der nok mange der havde været skeptiske over hvis den ikke havde været med - nu vil jeg eje den! Very Happy

Jeg har heller ikke lyttet til noget af det grej der indgår i min relativt beskedne samling før køb, da det simpelthen er umuligt.
Aquila
Aquila

Antal indlæg : 60
Join date : 28/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Claus-dk Tirs Mar 29, 2011 12:21 am

Hele ideen med dette forum er at lave et sted hvor vi har ytringsfrihed og er søde og rare ved hinanden..

Om vi er 50 eller 1000 synes jeg er lidt ligegyldigt, men jeg kan godt se problematikken i at vi er tordenskjolds soldater, men det ville vi jo være ligegyldigt hvor vi ville optræde på dansk..

Jeg er også overbevist om at vi allerede på nuværende tidspunkt har de fleste af de eventyrlystne og hardcore hovedtelefon tosser (det må vi godt skrive her)..

Problematikken med at få nye medlemmer ligger i at få google til at vise side ved forskellige søgninger, jeg aner ikke en hat om hvordan man gør det, men det skal nok komme henad vejen..

Jeg forventer ikke at vi har 100vis af medlemmer på ingen tid, det vil være et langt sejt træk, måske vil det lykkes måske ikke, men det er så afgjort et forsøg værd geek

En måde at få flere medlemmer er at sprede ordet, så inviter endelig venner og bekendte, folk og fæ og hvad i ellers kan finde på..

Jeg vil putte et link til siden her i min signatur på både headfi og rockgrotto og håber det kan trække lidt folk til, jeg har også et par andre ideer, som jeg lige vil holde tæt til kroppen indtil videre.. flower


Claus-dk
Admin

Antal indlæg : 86
Join date : 27/03/11

https://hoved-fi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Otto J Tirs Mar 29, 2011 8:26 am

Nu handler tråden her om at være udelukket på Hifi4all... Det er jeg også blevet (igen...), med et forløb der ligner NC8000's til forveksling. Gige valgte at slette indlæggene fra mig, inkl. et hvor jeg listede de hovedtelefoner jeg tog med (hvilket var et konkret svar på et spørgsmål fra Aquila). Begrundelsen var at jeg havde overtrådt retningslinierne ved at omtale mine produkter "uopfordret". Da jeg brokkede mig over dét, og insisterede på at jeg ikke havde overtrådt de nedskrevne retningslinier (og på min ret til at blive sur når folk gør mig uret), blev jeg smidt ud.

Jeg gider ikke bruge mere tid på dén sag, men jeg syntes lige at jeg skyldte jer der deltog på meet'et en opklaring.

Og tak for et hyggeligt meet iøvrigt, jeg deltager meget gerne igen næste gang.

Otto J

Antal indlæg : 1
Join date : 28/03/11

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Mads57 Tors Mar 31, 2011 11:23 am

hehe..
Kan se på hifi4all, at en af jer har skrevet
"nu også på Dansk Head-fi forum https://hoved-fi.danskforum.net/"
som link i sin underskrift signatur.
Det er netop sådan noget, der kan detonerer bomben.
Bare en advarsel, vis du evt vil nå at redde nogle af dine PB´er
Inden du/i får sparket fra siden.

Jeg blev selv sparket ud af H4A, fordi jeg linkede et andet forum i min underskrift signatur.
Shocked
Mads57
Mads57

Antal indlæg : 30
Join date : 28/03/11
Age : 39
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af nc8000 Tors Mar 31, 2011 11:32 am

Jamen så er Henrik jo nok den næste der bliver smidt ud fra H4A
nc8000
nc8000
Unbanned forever

Antal indlæg : 74
Join date : 28/03/11
Age : 61
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Aquila Tors Mar 31, 2011 11:57 am

Hvis han da altså kigger i Head-Fi delen igen - den er vist ret ubesøgt af Admin Smile
Aquila
Aquila

Antal indlæg : 60
Join date : 28/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af nc8000 Tors Mar 31, 2011 12:03 pm

Ativiteten der er generelt faldet markant i denne uge
nc8000
nc8000
Unbanned forever

Antal indlæg : 74
Join date : 28/03/11
Age : 61
Geografisk sted : Kalundborg

Tilbage til toppen Go down

Udelukket fra hifi4all Empty Sv: Udelukket fra hifi4all

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum